Pokazil sa Vám kávovar doma, v kancelárii či v kaviarni?
Náš skúsený servisný tím Vám rád pomôže.
Ako funguje servis na kávovary u nás?
1
Prineste kávovar k nám
Prineste kávovar k nám, priamo na prevádzku ESPRESSO SK, Mýtna 15 v Bratislave, kde Vám kávovar prijmeme.
2
Ak nemáte možnosť priniesť kávovar
Zašlite ho na našu adresu kuriérom, alebo poštou. Poprípade máme pre Vás možnosť objednať si u nás vyzdvihnutie kávovaru priamo od Vás.
Treba len vyplniť krátky formulár pre objednávku zvozu – vyzdvihnutia kávovaru (jedná sa o kávovary plnoautomatické či pákové do 25 kg).
3
Po prijatí kávovaru
Po prijatí kávovaru do servisu naši technici identifikujú poruchu a vyčíslia predbežnú sumu opravy.
Po jej odsúhlasení Vám kávovar opravia. V prípade nesúhlasu Vám bude účtovaný identifikačný poplatok (10-26,40 eur s DPH – záleží od náročnosti identifikácie závady) plus náklady spojené s prepravou ak nám vznikli.
Uskladnenie kávovaru je bezplatné do 30 kalendárnych dní. Každý ďalší začatý deň sa účtuje poplatok 1,00 eur s DPH skladné.
V prípade ak máte kávovar, ktorý nieje možné riešiť prepravnou službou, vyzdvihnutím priamo u Vás, takéto opravy riešime individuálne.
Číslo pre nahlasovanie poruchy kávovaru
02/526 320 14
Pondelok až piatok 9.00 do 17.00